poniedziałek, 3 października 2016

ZA CO KOCHAM DESZCZ!?

Witam Was!

Do dzisiejszego posta zmotywowała mnie deszczowa pogoda panująca od rana za oknem.
 Jestem zapewne jedną z niewielu osób, której nie przeszkadza owa pogoda, a wręcz przeciwnie, uwielbiam ją! 
Oczywiście nie mówię tu o przesadnych ulewach i wichurach, bez przesady. Wszystko do swoich granic, tak samo jak osoby lubiące słońce i ciepłe dni to również nie przesadne upały, bo udaru można dostać. Ale lekkie słońce i przyjemne ciepło jest okej. Tak samo jak lekki deszczyk, kropienie czy mżawka. 
Wy jak pada widzicie tylko szare ponure niebo to że jest błoto, zimno, mokro i rzekomo nieprzyjemnie.
A moim zdaniem każda pogoda ma swoje plusy i minusy, gdy jest słonecznie i deszczowo. 

Wiadomo, deszcz każdemu bardziej kojarzy się strasznie melancholijnie, ale nie mi. Mimo szarego nieba to wszystko dodaje takiego klimatu, padające krople deszczu.
W takim dniu lubię wieczorem lub nawet za dnia iść na spacer ze słuchawkami w uszach z odpowiednią muzyką dodającą ''tego czegoś'', refleksji. Swoistej iskry. 
Takiego specyficznego uczucia, wręcz euforii. Wszystko staję się czarujące. Powietrze świeżę, lepiej się oddycha i myśli nad wszystkim co nas otacza dookoła. Fenomenalne uczucie wręcz!

Moim zdaniem deszczowa pogoda ma dużo w sobie jeśli odpowiednio ją będziemy odbierać i zauważymy te cechy charakteryzujące ją, których wcześniej nie było dane nam dostrzec. 
Krople deszczu na szybie wyglądają efektownie. 
Trzeba zobaczyć w tym głębie albo być po prostu mną aby to zrozumieć..
 Idąc  przez miasto i czując krople deszczu padające na me włosy czułam odrodzenie mojej dziwnej osoby. Jakbym rozkwitała. Czułam dopełnienie mojego wnętrza, uniesienie i byłam pełna energii.

Może zamiast narzekać na kałużę ubierz odpowiednie obuwie i wskocz w nią jak dziecko, zamiast narzekać na to, że jest chłodno ubierz się ciepło by nie zamarzać, a zamiast narzekać na pogodę znajdź w niej wesołe aspekty.

Dzisiaj ogólnie mam wesoły dzień, uśmiecham się do obcych ludzi na mieście i małych, uroczych dzieci we wózkach. Głaszczę wszystkie zwierzęta jakie obok mnie przechodzą i nie czuje żadnej negatywnej energii nade mną. Już nawet nie chodzi oto, że pogoda satysfakcjonująca tylko po prostu taki pozytywny sobie dzionek. 

Więc za co kocham deszcz?
Na to możecie odpowiedzieć sobie sami.
Jeszcze dodam, że taka pogoda jest bardzo romantyczna i działa na mnie niczym afrodyzjak hahaha, ale to swoją drogą.
Miłego wieczoru!

Znalezione obrazy dla zapytania deszcz nocą

Znalezione obrazy dla zapytania deszcz nocą

Znalezione obrazy dla zapytania deszcz tumblr

Znalezione obrazy dla zapytania deszcz tumblr

Znalezione obrazy dla zapytania deszcz tumblr




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz