poniedziałek, 13 lipca 2015

DZISIEJSZY DZIEŃ ♥

Więc witam ponownie ♥
Jako, że dzisiaj dzień był bardzo udany postanowiłam trochę go opisać tutaj, zazwyczaj będę opisywać w sumie dni z mojego życia wzięte o ile będzie się coś działo, bo zazwyczaj siedzę w domu i nic ciekawego nie robię po za muleniem przed kompem oraz pisaniem na fejsie czy innych portalach tego typu.

Cóż dzisiaj jak skończyłam pisać pierwszą notkę jeszcze chwile słuchałam muzyki i w końcu ruszyłam tyłek, zaczęłam się szykować. I około godziny 16 wyszłam w końcu z domu. 

Spotkałam się moją kumpelą - Klaudią po czym ruszyłyśmy w stronę miasta do empiku oglądać czy są jakieś ciekawe książki. Ja nic niestety nie znalazłam dla siebie, bo większość kosztowała zbyt dużo, a nie chciałam póki co wydawać byt dużą ilość pieniędzy ponieważ byłam bardzo głodna i chciałam coś zjeść. Więc po czasie przeglądania różnych książek oraz płyt wyszyłyśmy w kierunki chińskiej restauracji w trakcie oczywiście gadałyśmy o wielu rzeczach. Trochę pogoniłam gołębi, bo było ich mnóstwo i nagle ujrzałam, że niebawem będzie nowe życie ♥ Jajeczko od gołębicy ♥ SŁODKO. XD

♥♥♥
Uroczo, nie powiem, że nie. Mam nadzieję, że nikt nie będzie na tyle głupi i nie zdepnię tego jajka, bo różni ludzie żyją i różnie bywa, no ale cóż.. ''LAJF''

W końcu gdy dotarłyśmy zamówiłam sobie wołowinę w pięciu smakach, była nawet tania tylko 12 złoty, a za to bardzo dobra, że aż wrąbałam całą. Dawno nie miałam takiego apetytu jeśli mam być szczera, haha.
♥♥♥♥

Po udanym obiedzie znów poszłyśmy się przejść na rynek, akurat były jakieś
nie wiem jak to nazwać.. ''zajęcia'' czy coś fitness była instruktorka, leciała głośno muzyka i pokazywała innym różne ćwiczenia, chciałam iść, ale na początku się trochę wstydziłam.
Później miała być jeszcze Zumba gdzie akurat uczestniczyłam razem z kumpelą.
Ale najpierw musiałyśmy poczekać jak te inne się skończą. 
Przeszłyśmy się więc znowu dookoła rynku po czym wróciłyśmy sobie potańczyć. Strasznie się zmachałam, niektóre kroki mi się kręciły, ale chyba i tak chyba całkiem mi szło po za tym ubaw był niezły!
♥♥♥
Byłyśmy tak zmachane, na dodatek się spociłam jak cholera, że aż postanowiłyśmy iść gdzieś usiąść i się czegoś napić. Poszłyśmy do jednej lodziarni gdzie akurat też była lemoniada, którą kupiłyśmy.
Po czym poszłyśmy usiąść przy jakimś stoliku, napić się, odetchnąć i znów trochę pogadać.
♥♥♥

JEŚLI TO CZYTASZ ZABIJESZ MNIE ZA TO ZDJ XD

Przy okazji spotkałyśmy jeszcze kumpla, z którym równie chwilę gadałyśmy.

♥♥♥

Na koniec dnia, postanowiłyśmy, że pójdziemy do Klaudii na jakiś horror.

Najpierw trochę ''pograłam'' (jeśli można tak to nazwać) na jej pięknej gitarze nie znane melodie po czym
zaczęłyśmy oglądać horror ''Krzyk'' był nawet dobry, ale rozwalały mnie niektóre momenty.
Do domu wróciłam po 22 w dobrym humorze, czyli dzień zaliczam do udanych.
To tyle, mam nadzieje, że nie zanudziłam. 
Ciao:*

♥♥♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz