poniedziałek, 13 lipca 2015

WSTĘP ♥

Hejka, mam na imię Dominika i mam 15 lat. Mieszkam w małym mieście w Gnieźnie od 2 lat.
Postanowiłam założyć bloga gdyż zawsze marzyłam takiego mieć. Moje życie nie jest jakieś ciekawe by opisywać każdy dzień, ale mam nadzieje, że coś ciekawego się wymyśli.
Nie mam na razie lustrzanki, ale nie mogę też powiedzieć, że zaraz będę robić zdjęcia kalkulatorem. Hahah. To nie tak. Nie mam również nowoczesnego białego pokoiku, który wygląda jak z katalogu IKEA, ale mam taki co mi się podoba i też jest moim zdaniem ładny. 
Jeśli chodzi o mnie to również nie znam się jakoś specjalnie na modzie, ale mimo to umiem dobierać stylizacje, które do siebie pasują i wyglądają. Nie pozuje do zdjęć niczym modelka, ale się staram.
Z wyglądu urodą również nie grzeszę, ale nie mogę powiedzieć, że jestem super brzydka.
Nie jestem sztucznie skromna ani zbyt pewna siebie, umiem mieć do siebie dystans i jestem dość szaloną osobą mimo trudności staram się myśleć pozytywnie. Jestem miedzy realistką, a optymistką.
Nie wiem co jeszcze mogę dodać. Nie należę raczej do dziewczyn nakładających sobie masę fluidów i różnych rzeczy tego typu. Więc o makijażu dużo się nie dowiecie. Jedynie jak się maluję to używając tuszu do rzęs, eyelinera i kredki do brwi♥ Nie wiem co jeszcze dodać, jest masę rzeczy, których mogłabym pewnie Wam powiedzieć, ale zapomniałam. 
Mogę dodać, że podobnych blogów miałam tysiące, zaczęłam już zakładać odkąd miałam 11 lat, ale wiecie jak to się kończy gdy dzieciak z podstawówki nie znający podstaw ortografii i robiący zdjęcia płaczącej jakości i ze złej perspektywy. Nie mówię, że teraz jestem jakaś super lepsza, ale gdy sobie przypomnę te stare blogi to nie wierze, że byłam takim dzikim dzieckiem. Hahahahah♥
Doobra.. chyba już nie mam co dodać, bo powinnam się szykować, bo jeśli mam być szczera wstałam o 10 i tak do teraz siedzę i mulę przed kompem w piżamie tracąc cenny czas. To tyle.
Ciau:* 

2-8 lipca byłam nad morzem w Mielnie. Dam Wam parę fotek. :) ♥






2-8 lipiec 2015 - Mielno ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz