wtorek, 14 lipca 2015

♥ TROCHĘ Z DNIA + TAG: 40 PRZYPADKOWYCH PYTAŃ O MNIE ♥

Witam Miśki :)
Dzisiaj dzień zaczął się jak zwykle, wstałam po 12, zjadłam na śniadanie bułki z dżemem + wypiłam kakao. Po czym wyszłam z znajomkami do kina na bajkę XD pod tytułem ''W głowie się nie mieści'' mimo, że wole oglądać poważniejsze filmy typu dramaty bądź horrory to z czasu do czasu też fajnie obejrzeć coś dla młodszych.. 
                                                                              ♥♥♥

Cóż po kinie wracając opowiadaliśmy sobie dziwne rzeczy, szczególnie ja fanka psycho-horrorów XD
Nie ważne...
No i pod wieczór wyszłam jeszcze z kolegą (z którym byłam również w kinie) i koleżanką troszkę się przejść. Więc dzień był nawet Okej, nie było nudy:)

A teraz...

♥TAG: 40 PRZYPADKOWYCH PYTAŃ O MNIE♥


1)Gdzie byłeś 3 godziny temu?
-Byłam na dworze. ;3
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
-Nie wiem, może jak byłam mała się zdarzyło. :D
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
-Em.. Tak, kosmetyczka.
4) Czy masz na sobie skarpetki?
-Tak, mam. Nie lubię chodzić na boso. :x
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
-Tak, dzisiaj właśnie! 
6) Czy jest Ci gorąco?
-Obecnie nie. Nawet trochę zimno.
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
-Nestea - Green Tea Citrus
8) Co ostatnio jadłaś?
-Resztki nutelli hahaha
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
-U babci XD
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
-Nie pamiętam. Bodajże moja kumpela Klaudia.
11) Czy tesknisz za kimś teraz?
-Jak większość. Tak.
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
-W sumie zaraz będzie środek nocy i będę mulić póki nie zachce mi się spać. 
13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
-Przyjaciółka.
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
-Główne czy sobie poradzę, ale ogólnie wszystko powinno być według mnie tajemnicą. :3
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
-Obecnie nie.
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
-Tak, wiele razy.
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
-Przyjaciółka w Poznaniu :( A druga chyba u siostry gdzieś. xd
18) Czy masz opalenizne?
-Praktycznie wcale. :x
19) Czego teraz słuchasz?
-Red Hot Chili Peppers - Otherside

20) Czy kolekcjonujesz cos?
-Nie. :/

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
-Hehehe.... 
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
-Tak XD
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
-''Wracam'' do mamy.
24) Lubisz ostre przyprawy?
-Tak ♥
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
-Ja mam wannę więc ostatni raz tydzień lub dwa tygodnie temu nad morzem. A kąpiel ogólnie brałam godzinę temu..
26) Czy jesteś bogata?
-Ani bogata ani biedna.
27) Jaka jest u Ciebie pogoda?
-Taka sobie Wam powiem..
28) O której godzinie budzisz się rano?
-Zależy. Ogólnie o 9, ale leże w łóżku zwykle do 14.
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
-Nie licząc tego w kinie to ogólnie horror pt. ''Krzyk''
30) Jaki masz dzwonek w tel?
-Ramones - Havana Affair 
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
I to wiele razy. Nawet mieszkałam na Ukrainie dwa lata. XD
32) Ile masz rodzeństwa?
-Takiego prawdziwego nie mam, ale ogólnie jednego jakby brata przyszywanego.
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
-Laptop.
34) Co planujesz dziś robić?
-Spać.
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
-Wczoooraj... XDDDDD
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
- Rock-Radio
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
- Obojętne, ale chyba bardziej kebab. Ogólnie mam dietę także no XD
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
-Niebieski/Szary
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
-Słuchałam piosenek.
40) Czy masz zwierzęta?
-Mam. Kota Brytyjskiego i żółwia Greckiego♥ Kotka - Anabel, Żółw - Itii ♥

KONIEC PYTAŃ.

♥♥♥

Więc to na dzisiaj tyle. Dziękuje. Pozdrawiam ♥
♥♥♥

                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz