niedziela, 18 września 2016

Człowiek popełnia błędy

Witam!

Ciągle męczą mnie wyrzuty sumienia i muszę z siebie pewne rzeczy wyrzucić, które leżą w głębi mojego serca.

Popełniłam parę błędów przez ostatni czas, siedzę szukając odpowiedzi na swoje pytania, jak naprawić coś co tak bardzo zamąciłam, nie tylko mój wizerunek i honor, a i relacje oraz sam szacunek niektórych osób do samej siebie.

Ale na samym początku chciałabym przeprosić osoby, które kiedykolwiek zraniłam, które zawiodłam i które w jakiś sposób poczuły się urażone przez moją osobę i dotknięte moim zachowaniem.
Po prostu przepraszam.

''Człowiek popełnia błędy, powoli idąc na dno, nie dajesz sobie sprawy, że upaść jest tak łatwo...''

No, ale nie ukrywajmy, każdy czasem popełnia błędy, jesteśmy tylko ludźmi, a nasze błędy życiowe powinniśmy traktować jako cenną lekcje i nauczkę na przyszłość. Chociaż wiem, że to żadne usprawiedliwienie, zawsze staram się sobie to powtarzać, bo łatwiej jest mi wybaczyć samej sobie.
Chociaż momentami potrzeba nawet i wiele tygodni aby pogodzić się z pewną dokonaną sytuacją to zawsze w jakiś sposób to idzie w niepamięć pozostawiając tylko ślad.

Nie mogłam spać całą noc użerając się z własnymi myślami, które natrętnie do mnie wracały. Razem z wyrzutami sumienia.
Czasem tak jest, ale cóż...
 Nie będę się użalać nad sobą ani nad tym co było, bo szkoda własnego zdrowia i czasu na takie bzdury. Raczej staram się myśleć pozytywnie i rozsądniej na przyszłość.\

Każdy z nas miał takie sytuacje w życiu, w których musiał przemyśleć kilka spraw aby dojść do porozumienia, aby nie wpaść w jakąś melancholię no i każdy nas często zrobił coś czego bardzo żałował, bo nie słuchał rozumu tylko otoczenia albo tego małego diabełka na boku, który namawia do złego.

Najważniejsze by nie wpaść w ten wielki dół i zrozumieć, że nie mamy wpływu na przeszłość, ale mamy wpływ na teraźniejszość i to najważniejsze!
Więc trzeba walczyć o każdy możliwy dzień, uczyć się na tym co zrobiło się źle i zacząć żyć.

PS.
Przepraszam, że nie wstawiam codziennie tak jak obiecałam, ale jednak czas też ma nad wszystkim przewagę, także mam nadzieję, że nic się nie dzieje.

Dziękuje! :)
Miłego dzionka!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz